سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایردراپ های جدید و معتبر را چطور پیدا کنیم ؟

لیستی از قطبهای واقعی و ارزشمند رمزنگاری

به airdrops.io خوش آمدید ، یک منبع رایگان که جدیدترین و معتبرترین بازارهای ارز رمزنگاری شده جهان را ارائه می دهد. ما هر روز قطره های هوایی و بادآوردها را تأیید و جمع می کنیم تا جدیدترین و سودآورترین فرصت های درآمد را برای شما به ارمغان بیاوریم. airdrop را انتخاب کنید و دستورالعمل های ارائه شده برای ادعای رمزهای رمز رایگان را دنبال کنید یا به پروژه های مورد علاقه خود رأی دهید!

قطره های هوا و نعمت ها چیست؟

بسیاری از شرکت های رمزنگاری برای افزایش دید پروژه ، افزایش عرضه در گردش و تحریک تجارت ، سکه های رایگان را در جوامع خود توزیع می کنند. این توزیع های رایگان معمولاً به عنوان قطرات هوایی شناخته می شوند.

بیشتر قطرات هوایی که ما ارائه می دهیم قطره های "فضل" است ایردراپ چیست که به شما در ازای انجام کارهای ساده رسانه های اجتماعی (عضویت در گروه تلگرام آنها ، بازنشر مجدد در توییتر و غیره) به شما پاداش می دهد. این پیشنهاد یک سناریو برد-برد ایجاد می کند زیرا شرکت بازاریابی رایگان دریافت می کند و شما رمزنگاری رایگان دریافت می کنید. سایر ایستگاه های هوایی به دلیل داشتن ساده یک سکه خاص بدون انتظار هرگونه توجه متقابل به شما پاداش می دهند.
چرا پروژه های رمزنگاری و ICO سکه ها را به صورت رایگان می دهند؟

ارزهای رمزپایه فقط به این دلیل ارزش دارند که مردم به آنها اعتقاد دارند و ارزش آنها را تشخیص می دهند. هرچه تعداد افرادی که یک ارز رمزنگاری شده دارند بیشتر باشد ، احتمال پذیرش گسترده و افزایش ارزش آن بیشتر است. قطرات هوایی به دلیل اثر وقف موثر است ، پدیده ای که در آن افراد صرفاً به دلیل مالکیت آنها به چیزها ارزش می بخشند.

با راه اندازی airdrop فضل ، یک شرکت نوپا DeFi می تواند آگاهی گسترده ای درباره پروژه ، فروش توکن یا پیش از ICO خود با حداقل هزینه برای آنها ایجاد کند. کمپین های رسانه های اجتماعی اجازه می دهند این پروژه در معرض دید افرادی قرار گیرد که در غیر این صورت هرگز وجود آن را تشخیص نمی دهند. Airdrops همچنین می تواند شبکه گسترده ای از کاربران را ایجاد کند که انگیزه آن را دارند تا با انجام کارهایی مانند برنده شدن در رای گیری جامعه برای لیست های مبادله ، موفقیت یک پروژه را فشار دهند.

با پاداش دادن به صاحبان رمزها با قطره های رایگان هوایی ، پروژه ها همچنین می توانند کاربران را تشویق کنند که (HODL) سکه خود را برای مدت طولانی نگه دارند. این می تواند به طور موثر فشار فروش سکه را کاهش دهد. دارنده های نگهدارنده تاکتیک محبوب در میان موفق ترین پروژه های رمزنگاری مانند NXT ، WAVES ، Bitcore و موارد دیگر بوده است.
چگونه ادعای قطره های هوایی را دارم؟

روند ادعا از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است. برخی از "قطره های نگهدارنده" نشانه ها را به طور خودکار به کیف پول کاربرانی که صاحب یک سکه خاص هستند رها می کنند. پروژه های دیگر مبتنی بر عکس فوری هستند و فقط کاربران می توانند ادعا کنند که رمز علامت گذاری را در طول عکس فوری نگه داشته اند ، که رکورد دارنده های رمز در یک زمان / بلوک خاص است.

نمونه ای از airdrop نگهدارنده Byteball است که در ابتدا بین دارندگان بیت کوین توزیع شد. آنها همچنین متناسب با مقدار BTC / GBYTE که در هنگام افت داشتند ، ماهانه مقدار بایت را به کیف پول دارندگان Byteball هدایت می کردند. این نوع قطره ها می توانند هیجان ایجاد کنند که اغلب منجر به اقدام قابل توجه قیمت برای سکه خاص می شود.

برای شرکت در رستوران های فضایی فضل ، احتمالاً به حساب های فعال در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و تلگرام نیاز خواهید داشت. شما همچنین باید یک حساب Bitcointalk.org داشته باشید ، زیرا برخی از افت ها به شرکت کنندگان نیاز دارد تا اثبات مالکیت را در بخش های انجمن ارسال کنند. برای بیشتر افت قیمت ها لازم است که به یک گروه تلگرامی بپیوندید و پست ها را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. پس از انجام مراحل رزرو پاداش ، شما اغلب باید فرم را با نام کاربری و آدرس کیف پول خود پر کنید.
Airdrops محبوب

ارزهای رمزپایه زیر در ابتدا به صورت رایگان توزیع شد:

• بایت بال
• Stumlar Lumens
• ARDR
• NEM

شرکت کنندگان با دستان قوی فقط با در دست داشتن این سکه های ریخته از طریق رشد ناپایدار خود توانستند ثروت قابل توجهی به دست آورند. ما اکیداً توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است هوای خود را رها کنید. شکی نیست که اکثر پروژه های رمزنگاری موجود بی ارزش هستند و به صفر می رسند ، اما ما پروژه هایی را برای شما به ارمغان می آوریم که در آن شاهد پتانسیل آینده هستیم. برخی از این پروژه ها بسیار موفقیت آمیز خواهند بود و اگر تصمیم بگیرید که نشانه های آنها را نگه دارید ، از آینده خود سپاسگزار خواهید بود.
چنگال سخت چیست؟

هارد فورک زمانی است که ارز رمزنگاری شده به دو ارز جداگانه تقسیم شود. اولین هارد فورک بیت کوین کش بود که در اول آگوست 2017 از بیت کوین در بلوک شماره 478،558 تقسیم شد. از آن زمان چنگال های بیت کوین و چنگال زنجیره های دیگر محبوب شدند. ما چنگال های سخت را برای اهداف اکثر اطلاعاتی لیست می کنیم ، اما همچنین به این دلیل که آنها را به عنوان سود سهام و مشابه یک airdrop می بینیم. ما قادر به تأیید ایمنی یا قانونی بودن هارد فورک نیستیم ، بنابراین همیشه محتاط باشید و مطمئن شوید که چنگال ها را با کلید خصوصی کیف پول خالی ادعا می کنید.
منحصر به فرد Airdrops

airdrops.io توسط airdrops انحصاری میزبانی و مدیریت می شود. این قطره های هوایی فقط به پیروان صفحه توییتر aaDrops_io @ و اعضای کانال تلگرامیairdrops_io توزیع می شود. اگر در مورد قطره های منحصر به فرد هوای ما س questionsالی دارید ، یا اگر می خواهید میزبان هوای شما باشد ، از طریق ایمیل با ما در mail@airdrops.io تماس بگیرید.

 

https://virgool.io/@m_209975/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%BE-mdo2im2bhaex