سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین پاوربانک از دیجی کالا

از ایده خالی نگه داشتن تلفن هوشمند خود می ترسید؟ آیا می دانید هر بار که به دنبال سوکت برای شارژ تلفن هوشمند خود می گردید ، یا دستگاه های افراد دیگر معمولاً اشغال می شوند؟ شکی نیست که برخی از بانک های انرژی انرژی.

اگر هرگز نام آنها را نشنیده اید ، پاوربانک ها خرید بهترین پاوربانک باتری های deenos هستند که به شما کمک می کنند دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها را دوباره شارژ کنید و در برخی موارد دیگر لپ تاپ هایی نیز وجود خواهند داشت (در صورت وجود uc) آنها می توانند جامپرهایی در اندازه ها ، ظرفیت ها و رنگ های مختلف باشند و می توانند شامل ادن نیز باشند. یا تعداد بیشتری پورت USB برای شارژ دستگاه ها. اگر با هم امتحان کنیم کدام یک از جالب ترین موارد در حال حاضر هستند ، چه می شود؟ شما احساس می کنید خوب

در زیر برخی از توضیحات برای کمک به شما در یافتن بهترین بانک انرژی برای نیازهای خود و موارد بعدی وجود دارد ، لیستی از بانک های انرژی که در حال حاضر بهترین کار را انجام می دهند. صرف نظر از مدل گوشی هوشمند و یا مالک شما ، مطمئن هستم که می توانید باتری مناسبی برای خود پیدا کنید و ترس از ماندن با یک درخشش تخلیه را ترک کنید!
نحوه انتخاب بانک انرژی

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، من یک بانک انرژی هستم ، آنها را می توان از نظر ظرفیت ، اندازه ، وزن و تعداد و نوع درب های مجزا تشخیص داد. بنابراین ، برای شناسایی موردی که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت دارد ، باید حداقل به مشخصات فنی خود اطمینان داشته باشید و یاد بگیرید که آنها را به درستی تشخیص دهید. من به شما اطمینان می دهم که این کار بسیار راحت تر از آن است که فکر می کنید ، همه مواردی را که در زیر توضیح داده شده خواهید یافت.
ظرفیت

ظرفیت بانک های انرژی در میلی آمپر ساعت (میلی آمپر ساعت) محاسبه می شود ، مانند باتری گوشی های هوشمند و تبلت. اما یک میلی آمپر ساعت چیست؟ بلافاصله توضیح می دهم
همانطور که با نام آن به راحتی قابل درک است ، میلی آمپر یک هزارم آمپر در ساعت است ، واحد اندازه گیری برای نشان دادن تعداد آمپر (که واحد اندازه گیری شدت جریان الکتریکی است) که هر ساعت از هر واحد عبور می کند ، استفاده می شود.

این مفهوم اساسی را روشن کنید تا مناسب ترین بانک انرژی را برای نیازهای خود پیدا کنید ، باید بدانید که چه ظرفیت باتری را می خواهید دوباره شارژ کنید ، سپس باتری تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود را: این ارزشی است که با جستجوی در Google به راحتی می توانید پیدا کنید ، اما مراقب باشید mAh ذکر شده در پاوربانک ها نباید مستقیماً به میزان باتری تلفن های هوشمند و تبلت مربوط باشد زیرا تقریباً همیشه بر اساس 3.7 ولت ولتاژ باتری بیان می شود و نه 5 ولت ، ولتاژ مورد استفاده برای شارژ تلفن های هوشمند ، تبلت ها و سایر دستگاه ها. .

به زبان ساده ، اگر یک پاوربانک 10 هزار و 3000 میلی آمپری پیدا کنید و تلفن هوشمند شما دارای باتری 20 میلی آمپر ساعتی است ، نمی توانید سه دستگاه شارژ کامل را انجام دهید ، اما کمتر (کمی بیش از دو). برای بدست آوردن ظرفیت واقعی باید همیشه از مقدار پاوربانک mAh XNUMX - XNUMX? تخفیف داشته باشید. برای اینکه حتی دقیق تر باشید ، باید از شدت "واقعی" پاوربانک 3.7 * (عدد میلی آمپرساعت) / 5 پی ببرید. این به شما یک مقدار میلی آمپری "سازگار" با ارزش تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما می دهد و بنابراین شما را هنگام خرید پاور بانک بهتر راهنمایی می کند.
در بعضی موارد ، ظرفیت بانک های انرژی در ساعت وات (Wh) بیان می شود. برای اینکه مقدار Wh با مقدار تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی سازگار باشد ، این مقدار باید بر 5 تقسیم شود (یعنی 5 ولت): (عدد Wh) / 5.

متأسفانه ، تولیدکنندگان پاوربانک همیشه بیان نمی کنند که آیا ظرفیت باتری آنها 3.7 ولت است یا 5 ولت دامنه تپه

افزایش ظرفیت بانک انرژی بدیهی است که معادل افزایش زمان بارگیری از دیگری است ، بنابراین اگر یک بانک انرژی بزرگ خریداری می کنید ، آماده باشید که مدت زمان طولانی را برای شارژ آن صرف کنید!

شکل ، اندازه و وزن

بانک های انرژی می توانند فاکتور شکل بیشتری داشته باشند. مواردی به شکل رژ لب ، مستطیلی اندکی ضخیم تر از کارت اعتباری هستند ، مستحکم ترین و توانمندترین که می توانیم به عنوان "جعبه" تعریف کنیم ، لیست ممکن است ادامه داشته باشد. شما باید مطابق با ترجیحات خود انتخاب کنید.

گفتار از نظر وزن و ابعاد متفاوت است. همانطور که درک آن آسان است ، بزرگترین و دشوارترین بانکهای انرژی ، بانکهایی هستند که به شما امکان می دهند بیشتر از همه دستگاه خود را شارژ کنید. این به این معنی است که اگر شما نیاز به استفاده از پاوربانک در جاده ها دارید (یا در هر صورت اگر طولانی باشد بدون وجود پریز برق) ، باید قابلیت حمل ، سبک بودن را فراموش کرده و فقط به میلی آمپر ساعت فکر کنید - ممکن است لازم باشد هزینه های بیشتری را در تلفن های هوشمند و قرص ، که تنها با باتری های جریان بالا امکان پذیر است.
از طرف دیگر ، اگر به یک باتری که همیشه در جیب دارید نیاز دارید تا در شرایط اضطراری به دستگاهتان "طول عمر" دهید ، از مقدار میلی آمپر ساعت نیز صرف نظر کنید و یک پاوربانک بسیار جمع و جور و نازک بخرید تا در جیب شما باشد. شلوار بدون مشکل.

همچنین بانک ساخت و ساز و مقاومت در برابر آب ، ضربه و گرد و غبار را در نظر بگیرید. اگر غالباً در شرایط "شدید" هستید یا ممکن است برای سلامتی دستگاه های الکترونیکی خطرناک باشد ، یک پاوربانک را برای مقاومت در برابر قطرات

در مورد آب ، پاشش ، قطره و هر چیز دیگری. .

در شرایط شدید (یا در اردوگاه های روزمره) ، یک بانک انرژی خورشیدی نیز می تواند مفید باشد ، که شامل صفحات خورشیدی است که به آنها اجازه می دهد بدون کمک به یک منبع شارژ دوباره شارژ شوند. خیلی آهسته ، اما موفق می شوند!
درها و قدرت

همانطور که در بالا ذکر شد ، بانک های انرژی می توانند به تعداد متغیر درب مجهز شوند. کسانی که دارای یک پورت هستند امکان شارژ همزمان یک دستگاه را برای شما فراهم می کنند ، کسانی که دارای چند پورت هستند به شما امکان می دهد چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید ، اما تفاوت های زیادی نیز وجود دارد.

اول از همه ، باید گفت که درب می تواند یک ورودی برق باشد - ورودی ها به شما امکان می دهند پاوربانک را شارژ کنید. برعکس ، خروجی هایی است که دستگاه هایی که باید شارژ شوند (تلفن های هوشمند ، تبلت ها و ...) به آنها متصل می شوند.

http://harajierooz.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/