سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جامع ترین و بهترین راهنمای خرید تلویزیون

زمانی برای گشت و گذار در مجلات و وبلاگ های تجاری وجود دارد؟ سپس ما راهنمای خرید تلویزیون مناسب را برای شما داریم. با این پنج امتیاز (امیدوارم) تلویزیون مناسبی پیدا کنید.
1. آستانه درد من کجاست؟

برای هر باند قیمت ، سه پیشنهاد جالب را انتخاب کرده ایم که با طرح ها مطابقت دارد.
حداکثر 500 فرانک

شما نمی خواهید خیلی در جیب خود فرو بروید. قابل درک اما هیچ ترسی حتی با این بودجه می توانید چیزی مناسب و معقول بدست آورید. برای شما مهم است که فقط می توانید تلویزیون تماشا کنید. اندازه و عملکرد برای شما اهمیت کمتری دارند. با توجه به قیمت ، شما حتی می توانید دستگاه های 40 اینچی با تلویزیون کامل HD و تلویزیون هوشمند اختیاری - فقط در کلاس سطح ابتدایی - تا CHF 1000 پیدا کنید.

بخش طبقه متوسط ??سطح ورودی: خیلی گران نیست ، اما در حال حاضر چند درخواست از تلویزیون دارید. وضوح 4K / UHD و HDR برای رنگ های با کنتراست بالاتر از قبل در اینجا موجود است. اندازه در اینجا کیفیت را تعیین می کند. شما تلویزیون های 40-50 اینچی بسیار خوب یا یک تلویزیون متوسط ??55 اینچ دریافت می کنید. هرچه مورب برای همان قیمت بزرگتر باشد ، از نظر کیفیت تصویر باید مصالحه بیشتری انجام دهید - تا 2000 CHF

بنابراین می توانید یک قطعه واقعاً با کلاس در اتاق نشیمن خود قرار دهید. حتی راهنمای خرید تلویزیون های OLED نیز از قبل در اینجا موجود هستند - به شرطی که از 55 اینچ بزرگتر نباشند (با این حال قیمت ها در حال کاهش است). ترامپ OLED با کنتراست بسیار خوب و مقادیر سیاه و سفید. اما می توانید به جای آن از تلویزیون LCD استفاده کنید و چند اینچ به صورت مورب بیشتر شوید. با این حال ، این بودجه در 70 اینچ به پایان می رسد. 4K و بهترین کیفیت تصویر در این محدوده قیمت کاملاً ممکن است اگر مورب را کمی عقب بگیرید - تا CHF 3000

در اینجا مدل های برتر با LCD و OLED و البته 4K را می یابید. اگر نمی خواهید در کیفیت سازش کنید ، حداکثر اندازه آن در حدود 55 اینچ است. 65s در این محدوده قیمت متعلق به بخش midrange هستند ، با این حال ، کیفیت تصویر بسیار خوب - از 3000 فرانک

همه گزینه ها در اینجا برای شما آزاد است. آیا شما یک طراحی غیرمعمول را دوست دارید ، آیا تلویزیون باید به طرز باورنکردنی بزرگی باشد یا بهترین OLED موجود را می خواهید؟ علاقه مندان به تلویزیون در اینجا هر آنچه آرزو دارند را دارند. چه اندازه ای باید بزرگ باشد؟

در واقع ، شما باید خودتان تصمیم بگیرید که تلویزیون شما باید چقدر بزرگ باشد. با تلویزیون های 4K می توانید تقریباً هر طور که می خواهید نزدیک بنشینید و هنوز پیکسلی را مشاهده نمی کنید. اگر خیلی دور بنشینید ، نمایشگرهای با وضوح فوق العاده بالا نمی توانند نقاط قوت خود را نشان دهند. نمودار زیر به عنوان یک راهنمای دقیق عمل می کند. در غیر این صورت ، قاعده سرانگشتی نیز به شما کمک می کند: مورب صفحه نمایش x 1.5 = فاصله صندلی. و همانطور که گفتم: نزدیکتر و بزرگتر عملاً همیشه امکان پذیر است.با یک جعبه اتصال جداگانه همراه شوید. نه تنها می توان آن را به طرز شگفت انگیزی کنار گذاشت ، بلکه دسترسی بسیار راحت تری به دوشاخه را نیز امکان پذیر می کند. و فقط یک کابل برای تلویزیون وجود دارد.

اگر نمی خواهید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید ، ارزش دارد نگاهی به پا نیز بیندازید. اینها در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی وجود دارند. بعضی از آنها قابل تنظیم ارتفاع هستند ، برخی دیگر قابل چرخش هستند. بعضی از تلویزیون ها به قدری نازک هستند که می توانند تقریباً مانند کاغذ دیواری با آهن ربا به دیوار وصل شوند. تمرکز تولیدکنندگان بر روی طراحی به وضوح یک روند است.